Mä en ymmärrä yhden ihmisen käytöstä. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä kuukaus/kaks, se tuntu siltä että siitä vois tulla tosi hyvä kaveri. Sen jälkeen kun se sai tietää että seurustelen niin kaikki muuttu. En ymmärrä. Ei vietetä enää samalla tavalla aikaa, läppä ei lennä jne. En ollu antanu minkäänlaista merkkiä mistään muusta joten sen takia tää tilanne hämmentää, eikä se itekkään vaikuttanut olevan kiinnostunut musta yhtä tapahtumaa lukuunottamatta. Noo kattoo ny.

Oltiin tossa yhen kaverin kanssa viimeviikolla kaupunkilomalla ulkomailla. Matka suju tosi hyvin ja oli ihana viettää sen kanssa aikaa. Meillä oli tossa monen vuoden tauko että ei pidetty niin hirveesti yhteyttä. Nyt se tuntuis taas lähtevän. Oon onnellinen siitä.

Kesäinen tuttu ei tunnu pystyvän unohtamaan tapahtumia ja mä taas haluisin unohtaa. Se oli varmaan melkein kuukauden pitämättä yhteyttä mutta nyt tällä viikolla se on yrittänyt tavoittaa mua.  Mä taas yritän unohtaa sen ja jo melkein onnistuinki sen yhteenottoon saakka.