Oon pelannu normaalia enemmä sählyy ku lupaudun sinne peliin ke ja polvi on ihan paskana.
En viitti sanoo siitä muille etten tuottais pettymystä.
Ne ei oo tuntenu mua vast ku pari kuukaut ja ne ei tiiä tätä mun polvi juttuu.
Kyl tää tästä. Ei voi kestää enään kovin kauan se mun pääsy isompaan sairaalaan tutkittavaks.

Tänää siis mentiin porukal koulu jälkee yhelle kaverille ja sielt harkkoihin.
Sähly tuntuu ihan kivalle sinällään, et vois alkaa pelaa sitä säännöllisesti lentiksen lisäks.
Tiiän et ne lääkärit ei tykkää siit et liikun nii paljo mitä liikun, mut mitäs niillä on niin isot jonot enkä pysty olla liikkumatta.

Mun asenne poikia kohtaan on ollu vähä vittumainen.
En voi sille mitään etten pysty aattelee näistä täällä mitään kunnollista.
Jos ees vähän aattelen niin en näytä niille mitään.
Itserakkait paskoi tosi moni.
Haluisin ne mun omat pojat, suloset pojat..<3
Eli pysyn tääl vaan näitten kaa kaveri asteel. Ainaski jonki aikaa ;>