Onpas ollut vähän enemmän tai vähemmän sumunen päivä.
Eilen oli kipee olo, mut tänä aamuna taas ihan terve.
Yhen tunnin jaksoin ihan melkei pirteesti olla, tosin johtu varmaa matikan kokeest, mut koko loppupäivä meni täristen, silmiä kirvellen, oksettaen ja haahuillen.
En voi ymmärtää ees sitä määrää kuinka heikotti.
Monet ihmiset sano voinko kävellä kovempaa. Jäin tien tukkeeks joka paikkaan kun en jaksanut enää liikkuu.
Hassuinta oli se et vaikka mun ajatukset oli ihan huurus ja nöin niin kirkkaana näin itteni niinä monena aamuna kun heräsin Pojan sängystä ja tuijottelin kauan sen selkää ja sen jälkeen herätin sen kutittamalla tai pikku pusuilla. Sillä on mun mielestä maailman kaunein selkä. Sitä mietin usein aamusin kun en enää saannu unta ja oli liian aikasta herättää se.
En pystyny puhumaan kavereille tästä olosta koulussa. Multa kyseltiin mikä on sanoin et taitaa taas väsyttää.
Kyl mun oli lopputunneist pakko myöntää ettei oo mikään maailman paras olo.
En tykkää kerätä sääliä, joten senkin sanoin kierrellen.
¨Kävin myös päiväl apteekis hakee niitä mun polvisärkylääkkeitä.
Mietin myös et johtuuko mun paha olo niistä kun ne on niin vahvoja.
Koulussa ärsytti myös se et jotku ihmiset oli niin vittumaisia että.
Ärsyttää kun pitää koko ajan puhua paskaa jostain eikö oo tärkeempiäki puheen aiheita.

Kotiin kun tulin niin mittasin kuumeen ja se näytti 38.9.
Eli tosi korkea kuume mulle. Muistan vaan kerran aikasemmin et ois ollu sitä korkeempi. 39.9
Äkkiä menin monen peiton alle ja kuiteski tuli koko ajan kylmä väristyksiä.
Nukuin pari tuntii ja sit aloin pikkusiskon kaa olee ku vanhemmat ei oo koton tätä päivää ja yöt.

Jossai vaihees mun kuume laski melkei kokonaan, mut nyt se on taas 38
En pysty ottaa mitään lääkkeitä tähän, koska apteekis sanottiin etten saa syödä mitään lääkkeitä näitten nykyisten rinnal, ku ne on niin vahvoja.

Ihan jännä taas pari poikaa on esittämässä kiinnostuasta enkä tuu varmaan ikinä osaamaan aatella niistä mitään seurustelu mieles.
Toinen on semmonen etten tunne sitä ees kunnolla ja se on vaan kiinnostunu mun ulkonäöstä ja siitä et oon niin viilee sitä kohtaan. Koska mua ei oikeesti kiinnosta semmonen jätkä joka ois mun olemattoman ulkonäön takia kiinnostunu.
Toinen taas on tosi mukava. Kaks vuotta mua vanhempi ja jossain vaiheessa oltiin melkeinpä parhaita ystävii.
Se puhu mulle paljo asioitasa ja mä olin sen tukena kun sil oli vaikeeta.
Se siis oli viime vuonna ysillä kun olin kasilla. Eli se on jäänny kerran luokalleen.
Oltiin melkein se koko vuos yhessä koulussa ja Poikakin välillä epäili meijän kaveruutta.
Tosin ihan turhaan.
Silloin mä olin melkeinpä pelkkää iloa täynnä kun oli ihana poikaystävä monta ihanan hyvää tyttö ja poika kaveria.
No se sit lähti opiskelemaan eri paikkakunnalle ja nähtiin enää harvoin. Ja se myös et se alko seurustelee vakavasti yhen mun kaverin kanssa rajotti tilannetta.
Ja mä kun muutin tänne niin ei enää nähty oikein ollenkaan. Oon varmaan nähny sen viimeks 2kk sitten.
No nyt se on alkanu kyselee kaikkee mun tekemisistä ja sitä mitä teen vkl. Tosin saattaahan sillä olla bileetki ja se on mua sinne kuttumas, mut ei oikein huvita kun poliisit tulee aina sinne ja muutenki hullujen hommaa.
Se kuttu mua viime vuonnaki aina sinne, mut vietin ne kaikki juhlat mitkä oli juhlimisen arvosia niin Pojan kanssa.
Joo no pitää kattoo nyt..
Huomen en taija ainakaan mennä kouluun kun olo on fyysisesti näin hutera ja henkisesti mietin vielläkin salaa tiistaita ja sitä kuinka en saannut happea.