"Keinuminen ei onnistu, jos toisessa päässä ei istu kukaan"

Huominen vähän pyörii mielessä. Entä jos kukaan ei tuu istuu keinun toiseen päähän?

"Odottaminen on pelottavaa, koska ei tiedä mitä on odotettavissa"

En osaa ees arvioda mimmosta tulee olee. Ja miten tuun pärjäämään. Mulla ei oo tukena ketään. Yksin oon menossa tuntemattomaan ja yritän pärjätä.

"Keinuminen on helppoa jos voi luottaa toiseen kuin kuu luottaa aurinkoon" 

Löytyykö joku johon voin luottaa? Koskaan ei aurinko petä kuuta. Kun aurinko laskee niin kuu nousee ja toiste päin. Ne pystyy keinumaan, koska niillä on toisensa. Löydänkö mä jonkun joka ei jätä missään vaiheessa mua yksin keinumaan?

Liikaa pyöritttelen asioita päässäni, kun aikaa on. Tekis vaan mieli olla jossain muualla. Tänään oon varmaan illalla menos kattoo et mimmosta se naisten ja tyttöjen lentis tääl päin on. Mieli tekee pelaamaan ja muutenki liikkeelle.

Päivän hyvänoloa siivittää viellä se et kotona riidellään. Paljon riitaa. Paljon rumia ja harkitsemattomia sanoja.

Kuuntelin tänää yleX:lt yhtä haastattelua. nainen/tyttö joka puhu siin, kuulu yhteen uskon lahkoon. Ja se sano et jumala vaan antaa uskon et ei sitä voi sinäänsä ite vaan alkaa uskomaan. Se sano myös et jumala ei vaan yksinkertasesti anna kaikille uskoa. Jotenki toi sai mut heti valpastuu. Mä en todellakaan ajattele niin. Eihän se täsmäis sen kanssa et jumala haluu et kukaa ei joudu helvettiin. Meillä on oma päätös ollaanko uskossa vai ei. Ei jumala sitä vaan anna joillekki ja ota joiltain pois. Jumala on antanu meille vapaat kädet ja oman tahdon. Ja jumala on antanu meille myös ohjeet miten se toivois meijän elävän. Vapaiden käsien takia on sotia ja muuta pahaa. Tää maailma on ihmisten käsissä ja ihmiset on tehny tästä tämmösen. Ei jumalastakaan varmaan hyvälle tunnu ku on sotia, mut jos se puuttuis siihen niin eihän homma olis enää meijän käsissä täällä maan päällä. Oman tahdon voimin päätetään halutaanko päästä taivaaseen vai ei