Polvi on taas kipee. Tai no niinhän se on ollu viimeset puol vuotta, mut nyt se on normaalia kipeempi.
Se tais joutuu tänään liian suurelle rasitukselle, kun jouduin sen pitkän kävelylenkin tekee.
Mua pelottaa et tuun isona vaan ramppaa erilaisissa polvileikkauksissa ja jo kuus kymppisen kävelen keppien varas.
Rasittaa paljon kun isoihin sairaaloihin on niin pitkät jonot.
Pari kuukaut sit kävin lääkäris ja sain lähettee toiseen sairaalaan. Ja voi kestää jopa puolvuot et saan sen ajan.
Ei yksityisellekkään oo rahaa. Ne parit kerrat mitä mä kävin siel mun polven takia makso maltaita meijän perheen rahojen suhteen.

Joulu on semmosta aikaa jolloin mä vaan haluisin rutistaa äitiä ja sanoo ettei se haittaa vaikka meillä ei oo rahaa. Äiti haluis tarjota meille kaikkee parasta. Ja se haluis et me ees joskus saatais jotain hienompaa. Mua itkettää enemmän äitin puolesta kun meijän. Se yrittää niin kovasti ja kuluttaa ittesä loppuun.

Huomisesta on tulossa mukava päivä. Ekaks ne juhlat ja sit vietetään parin läheisimmän kaverin kanssa loppu päivä, ilta ja yö.<3