841670.jpg

Ymmärrätte varmaan mimmonen olo on ollut koko päivän.

Haluis vaan saada kaiken normaaliksi ja että ei olis mtn ongelmia. Tiiän kyl et tämmöset jutut vahvistaa parisuhetta jos niistä selviää ja et on normaalia ettei aina oo vaaleenpunasta hattaraa seurustelu, mut mitä jos me ei selvitäkkään? Mitä jos meijän rakkaus ei oo tarpeeks vahvalla pohjalla? Ollaan oltu kyllä ystäviä siitä saakka ku muutin tänne. Eli vajaa kolme vuotta. Ja olin käynny niillä kymmeniä kertoja ennen kun alettiin seurustella. Eli vankka ystävyyspohja on taustalla. Kuiteskin pelottaa.. Mut mä varmaan lopetan tän aiheen jauhamisen nyt tältä erää..

Mun polvi ei oo parantunukkaan, vaikka niin mä jossain vaiheessa luulin. Pitäis varmaan ottaa taas yhteyttä siihen lääkäriin. Tai no on pakko ottaa. Ei tykkää oikein juoksemisesta se. Vihloo monta kertaa päivässä siihen. Ja mun varmaan kannattais alkaa pitää harkoista taukoa. Ei meinaan tuu mitään. Se on pyörähtäny melkein kymmenen kertaa magneettikuvauksien jälkeenki vaikka luulin silloin et kaikki on okei.