Mä oon nyt siinä tilanteessa etten osaa vakavasti harkita mitään suhetta. Säpinää vaan joka suuntaan. Ja semmonen ärsyttää. En meinaan osaa pitää itteäni kurissa tarpeeks hyvin. Ja satutan sillä muita. Jota en todellakaan haluis tehä.

Mut kuiteski. Eilisestä jäi tosi hyvä fiilis. Ei oo taas vähän aikaan ollu niin hauskaa mitä eilen oli. Ja voisin nyt vähä selittää entisestä. Siis siitä toisesta pojasta joka oli täällä eilen.

Sen kanssa en liikkunu yhessä ku joku yli vuos sit pari kuukautta. Ja ehkä se seurustelu ei ois ollukkaan meille se oikea ratkasu sillon. Meistä on meinaan vasta seurustelun jälkeen tullu niin hyvät ystävät mitä nyt ollaan ja näin. Mut kuiteski meillä on aina ollu jotain jännitettä välillä. Tän pojan yritykset seurustella taas on kaatunu muhun. Ja niin munki kaikki entiset paitsi Poika on jäänny tän pojan jalkoihin. Tai no kyl se mun ja Pojan välejä vähän raasto. Kerran suostuin et tää poika tulis käymää. Mut mä ajattelin pelkässä kaverimielessä. Mut tää ei aatellukkaa. Sen tapaamisen jälkeen välttelin sitä. Pelkäsin et se pystyis oikeesti järkyttää mun ja Pojan "täydellistä" suhetta ja huomaisin ettei se niin täydellistä ois ollukkaa.

Pelottaa nää mun suhe kuviot. Ja se et satutan taas jotain pahasti. Ja nyt pelkään satuttavani tätä entistä jos en osaa pistää jarruja kunnolla pohjaan. Eilisen perusteella tullaan viellä pitää paljo yhteyt.

Mut onneks lähen jo varmaa huomen rauhottuu hesaa pariks viikkoo. Jos sitä rauhottumiseks voi sanoa. :>