Pelailtii jalista, jäkistä, vietettiin iltaa aina melkeinpä kahteentoista jne.
Oli tosi mukavaa et ne kävi tääl ja tänää ne sit lähti jo pois.
Tutustu taas kivasti uusiin ihmisii ja sai uutta ajateltavaa.
En jaksa tarkemmi kertoo mitä kaikkee tehtii, mut yhtenäkää päivänä en menny kouluu ku vietin sen päivän niitten kanssa.

Eilen olin harkois ja jätin siis taas vikalle tunnille menemättä.
Harkat meni tosi kivasti ja ilostuin tosi paljo ku se hyvä ystäväpoika josta oon kertonu tuli kattoo meijä harkkoi ja vähä kerkesin sen kanssa jutella. Tuntuu nyt et haluisin viettää sen kanssa joskus jonku päivän kokonaan kahestaan ja vaan jutella. Sitä mä tarviisiin.
Se joskus kysy multa et mikä tapahtuma on mun elämässä ollu semmonen tosi kiva ja näin.
En osannu vastata joten sanoin vastaa sä eka.
Se vastas et se päivä kun me juteltiin monta tuntia kahestaan leikkipuistossa kaikki asiat läpi ja ylimäärästäkin.
IHANA<3

Koulussa on ollut ihan ok:ta. Mut monella kaverilla on erilaisia ongelmia niin ilmapiiri ei oo maailman hauskimmasta päästä. Eikä se mua haittaa. Haluun et niitten asiat selkenee ja näin.<3

En tiiä meenkö huomenna harkkoihin. Pitää viel kattoo et pääsenkö illal jotenki pois sieltä, kun en jaksais sinne päähään jäädä. Lauantain meinaa vietetään kavereitten kaa taas kolmistaa ihanan hassua aikaa.<3
Eli vietetään päivät jossain yhes, varmaa hallil, mut sit illalla jutellaan, nauretaan ja tutustutaan aina vaan paremmin toisiimme.

 Mun mielenala on ollu tänää aika ilonen ja niin on nyttenkin.
Vaikka oonki tänää vuodattanu kyyneleet ja vannonu etten kestä tääl kotona enää puoltavuotta kauempaa ja uskoisin ettei mun tarviikkaan kestää.