"Mä en yhtään tiedä mitä rakkaus on, mut musta tuntuu että oon rakastumassa."
^Poikaystävä sanoi näin mulle joku ilta ennen kuin nukahin sen syliin.
En osannut sanoo sille mitään muuta kuin et rakkaus on pelottava ja vahva sana.
Fiilis on kyllä sama kuin sillä. En ymmärrä miten se on saannu mut, ihmisen joka deittailee huvin vuoks eikä halua sitoutua, tähän jamaan. Siinä on sitä jotain.

Mut siis on menny tosi kauan kirjottamatta ja täl välil oon vaan juhlinu ja käyny töissä. Soulmatella olin nyt viikonlopun. Muuten oon ollu pojalla viikonloput. Tai juhlimassa.

On asiat vähä sekasin, kun saattaa olla muutto eessä pojan luo kuukauden päästä ellei muuta ratkasua löydy.
Oon niin nuori eikä poikakaan montaa vuotta vanhempi niin ajatus yhteen muutosta tuntuu pelottavalta ja samalla kiehtovalta.
Kuiteski järjel toivon et saisin peruutuspaikan sielt asuntolalta.

Mut nyt en kerkee kirjottaa enempää ku pitäis käyä suihkus ja lähtee kavereitten kaa pelaa lentistä.

En muuten saanut viime yönä unta. Ennen yhtätoista menin nukkuu ja viellä yhen aikaanki yritin väkisin nukahtaa. Sit ku viimein olin nukahatanu jokskus 10 minuutiks niin näin kasvot ja ne omistava ihminen löi mua naamaan. Se oli uni tiiän sen, mut niin aidon olosta se oli. Poskee jomotti ja sitä hieroen yritin saada uudestaan unta. Varmaan oli puutunu ja siihen havahduin ton unen aiheuttamana.
Pelottavaa se kaikesta huolimatta oli.