Hymyilyttää taas.

En saa miettii pahoja juttuja. En saa jossitella. Niinkuin eilen sille sanoin oisin jo itsemurhan partaal jos oisin ottanu ne kaikki puheet todesta tai uhrannut niille ajatuksiani sen suuremmin. Nyt sorruin liikaan ajatteluun josta pääsen eroon vaan puhistamalla ne ajatukset musta ja unohtamalla koko jutun.

Mutta siis, oli ilonen päivä ja näin. Koulus tosin oli aika perkuleen tylsää.
Olin sit illast lentikses ja kavereitten kaa kyl hauskaa oli. Tosin alussa kaikki oli vittuuntunu muhun, mut kyl ne sit leppy. Ü En voi mitään tälle mun huolettomalle luonteelle. Ei se pitäis olla niitten ongelma.

Sen jälkeen hengailin pari vuot nuoremman pikkusiskon kaa ulkon ja poika soitti. Ehkä sekin piristi mun päivää aika ketusti. Hassuja puheltiin ja näin.
Heti puhelun loputtuu alko hirmu tenttiminen et kuka oli, mut ootan kesään et kerron. Pitää eka meinaa kattoo et miten tää lähtee käyntiin.

Nyt kuulostaa tän ja ensviikon ohjelma aika namilta. Kuolaan vaan kun aattelenki.Ü
Soulmate ja poika oli jo aikatauluttanu mun viikon niin et kumpikin saa musta osansa. Hassut. Tykkään siitä kun ne on niin hyviä kavereita.<3
Näillä näkymin siis oon menossa soulmatelle to yöks. Ja pe sit pojan luo koko vkl:uks ja sunnuntain taas soulmatelle yöks ja maanantain lähetää jo sit luokkaretkelle.
Himottaa niin hirveesti päästä niitten molempien kaa juttelee. Tosin äskenki pojan kaa pari tuntii juteltiin, mut se on eriasia. Kasvokkain on aina helpompi puhuu eikä tuu väärinkäsityksii.

Äiti ei oo hirveesti innostunu näist mun suunnitelmist eli kaikki ei oo viel varmaa, mut kyl mä jotenki saan sumplittuu itteni täält liikkeelle.