Koulujuttuja on kasaantunu ihan kivasti tehtäväks. Miks oon semmonen luonteeltani etten saa mitään aikaseks ennen kun on vasta ihan pakko? Argh. Tyhmä minä. Toisaalta kaikki kokeet on menny hyvin. Kolmosesta vitoseen.

Lähen käymään viikonlopuks porukoiden luo. Varmaan kolme viikkoo aikaa siitä kun viimeks kävin. Ihan kiva kyl vaan mennä kun näkee pikkusinta pikkusiskoa, on ollu ikävä sitä.

Olin eilen vähä höpsö. Ajattelin yllättää pojan sillä, et leipoisin sille ja kun lähin kauppaan niin kiireellä niin unohin avaimet sisää. Poika ku tuli niin jouduin selittelee sit et miks unohin ne. Ja yllätys meni siis tietty pilalle ku jouduttiin kolme tuntii oottaa et päästäis sisällä. Mut ei se mitää. Käytii kävelee ja oli ihan kiva keliki. Illalla sit leivoin vaikka oliki jo yllätys menny pilalle.

Mietin välillä et onko mun elämä liianki turvallista seurustelun suhteen. Oon ennen tottunu tosi vaihteleviin juttuihin jossa mieli saattoi muuttua jo päivänkin sisällä. Nyt on tulevaisuus jo joltai osin suunniteltuna ja se tuntuu oudolta.