Välillä tuntuu etten jaksa näitä ihmisiä.
Ne on mulle ystäviä, hyviäki semmosia, mutten vaan jaskais. Niillä on meinaa niin vaikee luonne ja ajatusmaailma jostai ihan eri planeetalta etten ymmärrä aina niitä.
Mut joo olin alkuviikost yhel kaveril yötä tääl ja oli ihan kivaa.
Tää on taas tää vaihe vuodest ku kaikil on pinna kireel.
Ja mä taas yleensä oon semmonen ettei mun mielialat heittele muitten nähe pahemmin enkä varmaa siks ymmärrä niitä.

Ihanaa myonlyone tulee varmaa viikonlopuks tänne meille.
Siinäpä vasta tyttö jonka kans pystyy puhuu kaikesta.<3 Ja joka ymmärtää ihan pienistä eleistäki missä mennään.

Mul oli tänää terveystarkastus ja oli kyl hurja nainen se.
Ei uskaltanu sille mitään myöntää ku se piti väh. puolen tunnin saarnan joka asiasta.
Eli siis sen mielestä oon tyttö joka ei käytä alkoholia eikä polta jne.
Välil meinas ihan liikaa naurattaa sen touhotus ja käsitykset musta. Mut mikäs siinä.
Tykkään olla mis siveys ja hyvä elämäntapanen. ;>

Tänää oli yks poika aika yllättävän hassu.. Ü