Nami. On kyl ollu aika rento päivä tänää.

Aamul käytii pikkusiskon kans rannas, mut siel ei jaksettu kauaa olla ku alko ahistaa ne pari 20-30 vuotiasta ukkoo siin vieres. Näytti et mun asuvalinta (minishortsit ja toppi) ois ollu aika osuva.
Välillä vähä oksettavaa tommonen käyttäytyminen vaikka yleensä en välitä hymyilen vaan ja flirttaan takas.

Päivemmäl iskä savusti naapurin kaa lahnaa ja voin sanoo et siit tuli jumalaista.

Ja tos pari tuntii sit kävin vanhemman pikkisiskon kaa kymmenen kilsan jätskikauppa pyörälenkil.

rentoo

Tekis mieli soittaa sille, mutten voi. Aamul sil oli kouluu ja nyt se on töit tekee, niinkuin koko viikonlopunki.
Eilen illasta juteltiin pari tuntia ja sai nauraa paljon. Ehkä se on sulonen ja ehkä se tietää sen itekki.
Mun vaan on vaikee aina näyttää tunteita toisille, mut sillon kun olin sil yötä niin sanoin sille kyl et se on helvetin ihana.
Eilen juteltiin taas siit seurustelusta ja sanoin et haluun meidän juttelevan siitä sit ti ihan kunnolla.
En oo aikasimmille tehny selväks sitä kuinka harvinaisen paska oon seurusteltaes, mut sille haluisin tehä.
Pitäis sopii perusteelliset pelisäännöt eikä niin et mä jätän mun tekemiset arvailujen varaan ja perustelen sil et ei me oltu tästä juteltu.

Ainii muute. Ex on soittanu ihan älyttömän monta kertaa täl viikol mulle. Huah.