Tänään yks varotus muitten varotusten jälkeen reksille lähettämisestä.
Eli päivä oli mun osalta yhtä levoton kuin eilinenkin.

Mun loma on sinäänsä alkanu.
Nam.
Eli siis huomen meen viel kouluu, mut on joku urheilupäivä niin se päivä menee mun osalta vaan uidessa.
Perjantaina oon sit jo aika aikasin illal siel hesas.
Mä toivon paljon ettei äiti ja iskä romuta näitä mun suunnitelmia.
Vaikka ne on jo luvannut, niin se ei meijän perhees merkitse paljoa.
Me eletään niin kovasti vaan päivä kerrallaan eikä suunnitella pahemmin eteenpäin.

Mun pitää saada jotain uutta ajateltavaa näitten mun tän hetken vähän ahistavien ajatusten keskelle.
HALUUN PITÄÄ HAUSKAA

Ois ihana jos ois jo kesä niin näkisin sitä yhtä ihanaa poikaa. Kaveri tai enemmän ei me kumpikaan olla viel kahen vuoden aikana saatu selville mitä ollaan.
Eikä tässä kiirekkään oo.
Koko elämä vielä eessä.