Oon säälittävä Poika jutussa enkä voi sille mitään.
Meistä ei tuu enää mitään ikinä ja mun pitäis lakata ajattelemasta.
Iteppähän mä saatoin meijät siihen tilanteeseen.
Jos mulla ois uus mahollisuus tekisin kaikki toisin.

Yks kaveripoika kerto et ne ois ehkä tulossa meille käymää Pojan kanssa.
Sanoin vaa et nii vissii et saishan sitä yrittää.
Sanon aina kaikille et onhan se Poika mukava, mutten välitä siitä enää yhtään sillä tavalla, mut eihän se niin oo ja sekös mua vasta ärsyttääkin.

Taidan lopettaa lentiksen pelaamisen. Meil ois vkl turnaus, mut nyt oon vähä sitä mieltä et turha mun on enää jatkaa ku ei siitä tuu mitään kun en ees pääse treenaa säännöllisesti toiselle paikkakunnalle ja ton polven takia.
Täällä aion sit käy löllö lentikses ainoastaa, eikä mun taidot tuu siis enää sen myötä kehittymään.
Se on pelkkää hauskan pitoo sit vaan mulla.
Näillä näkymin oon ainaki päättäny näin, mut saattaahan mun mieli muuttuakkin.
Kai mun huomiseen mennessä pitäis päättää.
En vaan pidä siitä miten joukkue suhtautuu sit siihen, tuntuu et oisin pettänyt ne, mut toisaalta en mä voi pelkästään niitten takia jatkaakkaan. Siitä joukkueesta vaan oon saanu parhaimmat kaverit ittelleni enkä enää tuu olemaan niitten kanssa kaveri samalla tavalla kuin ennen. Ei me enää nähä säännöllisesti ja näillä näkymin en oo lähössä sinne paikkakunnalle opiskelemaankaan.

Täällä sit voisin sählys alkaa aina välil käydä, kun noi mut siihen haluaa, ei kai se pahitteekskaan ois.