Tänään oli ehkä vähän sulonen päivä. Ü<3

En tiiä. Ei mun kai kannattais alkaa säätää mitään, kun ei siitä kuiteskaa tulis mitään.
Koulus oli ihan kivaa. Tää kiva tarkottaa aina et kavereitten kanssa on ollu kivaa, ei niinkää muute.

Koulu jälkee jäin pihalle juttelee yhen kaveripojan kanssa. Se on ihan hassu ja tyhmiä juttui meil taas oli.
Opetki jotka käveli ohi saatiin enemmä tai vähemmä hermostuu.

Kotiin ku tulin ja aloin laittaa pikkusille jotain ruokaa niin tuli toiselta kaveripojalta aivan hassu viesti. Se on semmonen poika jonka kanssa vietän aika paljon aikaa koulus, meijän vanhemmat tuntee toisesa ja se on mun pikkusiskon parhaankaverin isoveli.
Se vaan kyseli et mimmosen sängyn me aiotaa hankkii meijä tulevaa kämppää.Ü
En tiiä mistä se oli mun numeronki vetässy, mut kiva piristys sen viestit oli mun päivään.
Se lähtee opiskelee mun entiselle paikkakunnalle. Mäki viel harkitsen sitä vaik pistin sen kolmanneks hakuvaihtoehoks. Pääsen sinne sisää kuiteski ja mun tosiaanki oletetaan tulevan sinne.
No kesäl vast katon et minkä valitsen niistä vaihtoehoist tai mihinkä pääsisin.
Tää poika muistuttaa luonteeltaan ehkä eniten mun entiselle paikkakunnalle jäänneit kavereit. Se on niin rento eikä välitä yhtään mitä muut siitä aattelee.
Ja se muistuttaa tosi paljon myös mun luonnetta ja huumorintaju täsmää.
Se vaan on tosi sulonen<3
Viel se sit jotain et oon aina tervetullu käymää jne.