Tears stream down your face

Olo on välillä mikä on, mut mitäs pienistä.

Polveen vihloo öisin aika kivasti.
Ja tänään jouduin kävelee pari kilsaa niin se tuntu jo ihan mukavasti.
En vaan kehannu kellekkää rupee vinee siitä. Ei se valittaminen ois kuiteskaa sitä kipua ois vienny pois.
Aion kestää sen kanssa niin kauan kun vaan jou´un eikä se saa kokonaan rajottaa mun liikkumista.
Huomenki aion mennä yhtii sählyharkkoihin. Harmi vaan etten muulloin siel pysty käymään kun se on mun omien harkkojen kanssa samaan aikaan. Jään tänne viikonlopuks tai no meen tääl yhelle kaverille eli turha mun ois tehä mitään parin tunnin reissua sinne huomen.
Sunnuntain kyl meen sinne kun oon taas pistetaulus.

Oon sopinu jo hiihtolomaks tekemistä siltä varalt, etten hesaan pääse lähtee.
taijan käyä kuopios yhen kaverin luon pari yötä.
Ei olla juteltu kunnolla sitten kesän jälkeen, koska se muutti opiskelujen takai muualle, mut ihana et jos meen sinne niin saadaan rauhassa jutella eikä kukaan tulis häiritsee.
Mäkin haluisin jo sinällään pois kotoota, mut kylhän mä pääsen ihan kohta.
Harmittaa jättää vaan pikkusisko yksin, kun ei noi vanhemmat pikkusiskot jaksa sen kanssa leikkiä.
Se on sanonu ettei haluu et muutan mut oon sanonu tulevani viikonloppusin leikkimään sen kanssa.
Sit myös yks kaveripoika tai nyt ehkä vähän enemmänki sano tulevansa käymään mun luona entiseltä paikkakunnalt.

Tänään oli koulussa ehkä vähän liian ahistava, mut samal hassu hetki.
Kaveripoika puhu jotain ja sit puhe meni vähän semmosiin alueisiin, ja vähän liian kauan annoin meijän kattoo vaan toisiimme silmiin. Se ei ollut enää semmosta kaveri vilkasua ja läpän heittoa.
Voin sanoo et sillä on maailman ihanimmat ruskeet silmät mitä oon ikinä nähny ja ehkä senkin takia jouduin kääntää katseeni pois.
En saa nyt ihastua ihan keneen tahansa.

Poikia ois tarjolla, muttei kelpaa. Tiiän jo etukäteen et joko joistain jutuist tulis ihan liian vakavaaki ja joissain taas vaan pintaraapasu mun tunteista olis mukana.
Enkä haluu kumpaakaan. Haluun siitä väliltä.