Mä päätin eilen illalla sit lähteä pojalle. Ja samlla reissulla sitten jäin yökski. Oli ihana kun sai kaikista asioista puhua ja tuntuu et kaikki on oikeesti okei. Tai no paremminki ku okei. Jäi meillä nukkumisetki vähän vähemmälle, ku tuntu ettei aika riitä nukkumiseen. Joskus kahen aikaa mentii nukkuu ja ennen viittä jo herättiin vaikka alunperin tarkotus oli kasin aikaan herätä. On semmonen olo ettei saa tarpeeks toisesta. Ja yllätys, yllätys myöhästyttii koulust.

Rakastan niin paljon

Koko aamupäivän mä olin hirmu ilonen ja pirtee ja jaksoin kaikkia ja kaikkea. Mut jotenki yhtäkkii iltapäivästä iski hirmu väsymys (joka johtunee 3 h yöunist.) ja samalla jonki asteinen henkinen huono olo.

Käytiin koulun jälkee kattoo yhtä kerrostalo kämppää ja se vaikutti tosi kivalle. Ja vielläpä ois täällä eikä muualla paikkakunnal. Sitten sieltä suoraan kuopioon ja vähän mieliki siinä parani illan mittaan.

Tunnetteko semmosia ihmisiä jotka saa sut tuntemaan olosi ihan pöhlöks?

Eli siis juuri ku olo oli parantunu niin kaupassa törmäsin pariin saman koulun tyttöön. Tai no kuulin vaan "voi v**** toiki yks täällä." käännyin äänen suuntaan ja siellä huomasin ne tytöt jotka osotti mua sormella. Yritin olla niinkun en välittäiskään, mut en voinu sille mitään et se huono olo iski uudestaan. Mä en ymmärrä niitä mikä niillä on mua vastaan. Tai no siis tiedän kyl mutten ymmärrä. Mä oon tämmönen kaikkien kaveri koulussaki, enkä pahemmin puhu pahaa muista, enkä kiusaa muita. Oon tämmönen urheilija/kaikkien kaveri tyttö. Ja kuiteski vaikka en oo tehny niille mitään oon onnistunu saamaan niittten vihan osakseni jota en voi ymmärtää. Ja se viha johtuu niin lapsellisista syistä. Eli siis yksi niistä tytöistä on ihastunut poikaani ja näin. Ja se on jo niitten mielestä oikeutettu syy vihata mua. Mä en voi sille mitään että ollaan pojan kanssa rakastuneita ja että rakastan sitä. Oon löytäny ihmisen jota rakastaa niin tulee pari ihmistä jotka haluu pilata sen.

 En voi ymmärtää.