Joskus ei voi vaan jaksaa ihmisten jaskamaista käytöstä.
Olin koko päivä enemmä tai vähemmä pihal.
Tein vaan tunnit sudokuja enkä tainnu oppii mitää uutta.
Tosin sudokutkaan ei onnistunu niin alko vaan ärsyttämään entistä hirveemmin.
Keskivertoo laimeempi päivä.

Huomen tulee myonlyone<3

Niin muute oli täs päiväs yks hyväki juttu.
Oon saannu sen ajan sinne polvilääkäriin. Tiistaina on se.
Eihä siin menny ku neljä kk, mut oon ilonen ku nyt oon saannu sen.

Tänään tuli yks pieni väärin käsitys kun ihminen josta oon vähän kiinnostunut niin kysy multa et seurustelenko mä yhen pojan kanssa jonka kanssa olin tänää lämpimis väleis.
Tai siis semmosissa kaveri lämpimis nojailuis eikä mitään sen suurempaa.
Ei ikinä ja ei todellakaan.
Me vaan ollaan muutettu samalt paikkakunnalt nykyiselle niin se on yhistäny meitä kun on yhteisiä kavereita molemmist paikoist.

Oon oikeesti nyt päässy erosta melkei kokonaan yli. En enää mieti joka päivä monta kertaa meitä.
Nukkumaan mennessä vaan muistaa kuinka ihanalta tuntu nukahtaa sen turvalliseen syliin ja kainaloon ja herätä siitä.