Tuntuu et multa ollaan viemässä iso osa elämästä.
Luokanvalvoja on sitä mielt et mun pitäis lopettaa harkoissa ravaaminen, koska se häirihtee mun opiskelua.  Helskuta eikö se tajuu kuinka tärkee se mulle on? Se vaan sanoo koulu on ykkönen. Kyl mä sen tiiän ja ymmärrän, eikä se mullekkaan oo nannaa pallotella kahen paikkakunnan välillä, mut mä rakastan lentistä. En kestäis ilman sitä ja en kestäis jos en näkis kavereita joka viikko.
 Mä oon joutunu luopumaan nyt syksyllä niin monesta asiasta ja ihmisestä etten enää jaksais kestää jos multa vietäis vieläki iso osa musta. Olo ei ollut kummonen eile ku olin harkkohin menossa. Menin kuiteski. En anna itteni mennä huonompaan jamaan ja siihen mä menisin jos lopettaisin lentiksen.
Mun päällimmäiset ajatukset oli eilen; onneks enää puolvuotta.

Menin siis eilen harkkoihin ja ne meni ihan jotenkin. Sieltä sit yhelle suloselle kaverille.<3 Käytiin illal kattoo poikie palaamist ja sit niille. Illalla sit saunottiin me kaikki kolmestaan. Mä, se ja sen poikaystävä. En nähny siinä mitään outoa, koska tunnen sen pojan hyvin, eikä alastomuus oo mulle este.
Puhuttiin sit vaan aika pitkään kaikkee hassuu ja mentii nukkuu. Niinku kolme pientä porsasta.
Herättii jo sit joskus ennen ysii ja mentii hallille ku sil mun kaveril oli a-tyttöjen pelei ja mä olin kirjuroimas. Sen poikaystävä apuna. Ja sit mulle tuli myös pari kaverii tält paikkakunnalt sinne ja hengailtii pari tuntii niitten ja mun entisen ja yhen muun kaveripojan kaa.
Ja oli ihan kivaa ü Vähä kyl väsytti.
Sit kaverin iskän kyyil tulin takas kotii ja tääl mä nyt.