Mun pitäis oikeesti yrittää panostaa täällä. En voi elää entisessä. Enkä varsinkaan entisessä suhteessa. Koska siitä ei tulis oikeesti mitään.

Oon saannu paljon kavereita ja saa nyt taas saa nauraa kunnolla muuallaki ku harkois entisel paikkakunnal jne. Tuun aika kivasti toimeen kaikkien kanssa ja joistain kaverisuhteista vois kehittyäkki kunnon kestävää ja luotettavaa ystävyyttä.

Mulla ois paikka entisel paikkakunnal jonne voisin muuttaa. Yks mun ystävän äiti oli ihan tosissaan ehottanu sille et jos mä muuttaisin viikoiks asumaan niille. Ja et se vois soittaa mun äitille ja suostutella. Tosi herttasta tommonen<3

Vaikka oon siitä vanhemmille maininnu niin en ala vonkua kunnolla. Eihän mulla oo enää kun vuos jälellä ja sit saan lähtee minne haluun. Vaikka haluisin sinne takas nyt, koska siellä on niin rakkaimmat ihmiset, niin kai se oli mun hyvä tiputtautua siitä mun vaaleenpunasest elämäst takas kalliolle. Siellä oli kaikki kaveri-, ystävä-, seurustelusuhteet niin ihania.

Täälläki mä voin luoda ihania ystävyys suhteita siitä välittämättä että oon vuoden päästä poissa täält.En mä siinä mitään menetä.Toivonmukaan