Mua pelottaa seuraava viikonloppu jos joudun viettää sen samassa paikassa yhen pojan kanssa.
Oon sille niin monta selitystä velkaa. Ja tiiän et oon satuttanu sitä mun käytöksellä paljon.
Mua vaan ahisti sen läheisyys liikaa ja sen kyky näyttää tunteensa niin vahvasti.
Seurustelin sillon Pojan kanssa eikä se sen vika ollu et se kiinnostu musta, mut siit tuli haittaa mun ja Pojan seurustelulle ihan reippaasti.
Jos se ois osannu peittää sen niin se ois helpottanut mun asioita huomattavasti.
Se odotti multa niin paljon ja tiesin etten vois antaa sille mitään vastineeksi.
Enkä ois halunnu satuttaa sitä sillä taval mitä jou´uin tekemään.
Mä oon piilottanu sen kuvan jonnekki josta en sitä löy´ä vahingossakaan.
Vaikka en enää seurustele niin en vois sen kanssa harkita mitään.

Kuvioissa on vielä söpöjä pusuja antava poikaki.
Se haluis nähä. Eilen ehotti viimeks. Mäki haluisin nähä sen, mut pelottaa jos tuun taas pettymään.