Poistin viime kirjotuksen. En halua aatella sitä vaihtoehtoo.

Oli aika kiva viikonloppu.
Pe kävin Kuopios shoppailee ja tarttuhan sielt mukaa iha kivasti vaatteit.
La sit menin entiselle paikkakunnalle ku aattelin käyä kattoo noitten pelii, mut käviki nii et jouduin ite pelaa.
Oli kyl iteasias pitkäst aikaa mukava pelata, mut se siis siitä.

Menin yhelle kaverille sit yöks ja oli hirmu hassua. Ü
Eile oli ihan ihme päivä ku meille puhu vaan kaikki tuntemattomat (ja hyvännököset) ja sai vaan nauraa niitten jutuille. Hassui oli ketä olikaan.
Ja kylhä sitä eilen tuttuiki näky. Ex oli ja sen kaa vietettii kaveriporukas jokunen tunti.
Vähän hassua sinällään oli.
Harmi vaan et se meijän eron jälkee on alkanu juomaa joka viikko ja joskus pariki kertaa viikos.
Ja lentää vähä pesäst pesää, enkä voi sille mitää et pieni mustasukkasuuden pistos kävi eile kyläs ku kuulin sen käyttäytymisest.

Tänää sit käytii kaverin kaa yhel koskel ja muual. Ja just sillon sinne tuli se tyyppi joka ootti multa ihan liian paljo, kavereineen sinne.
Mun ja mun kaverin keskustelu meni näin k=mun kaveri m=mä
k:kato jes nuorii tulee tänne siistii. ja poikiiki on siin
M: no tota tiätsä toi yks niist näyttää iha silt yhelt
K: mitennii sehä on selkä tänne päin
M:tunnistan sen hartioista
K:ei se voi olla se. oonha mä nähny sen kuvii eikä se näytä tolta
(mä piilouduin täl välin yhen auton taakse)
Se poika: kato tuttuiki näkyy. Mitäs sulle kuuluu?
Ja mä tulin sit nolon sielt auton takaa piilost ja jouduin viettää tän jätkän kaa melkei tunnin ja lievästi sanottuna ahisti. "kiva nähä suaki ja plaaplaaplaa"

Mut nyt siis taas koton.
Ja taas vähä poika jutut menee ympäriämpäri
Yks kysy mua vapuks sen luo mut oon menos pämppäämän. Lupasin sit et vaikka parin viikon sisäl voin tulla.
Ja yks toinen ois huomen tulos meille, pitää viel kattoo. Näin sitäki eile ja olin taas ihan et haluisin nähä sen ja sen käyttäytymisest arvas et seki niin äske se sit kysy et käykö jos se tulee.

Mut pitää kattoo, ja viel lisää kattoo