Ihanaa pääsin tänää jo yheltä sieltä töistä.

Eilen illalla käytii poikien kaa vähä tuol lammel hengailee ja napakelkkailee. Ja yllätysyllätys ku pojat anto mulle vauhtia niin se kelkkaosa meni ympäri ja mä mukana. Mut oli kyl kivaa.

Juteltiin eilen illalla aika myöhää pojan kanssa ja just siitä et mitä tulevaisuudessa. Ku sisko oli just soittanu mulle hesast ja se/ne sitä puhu et haluisinko muuttaa sinne niitten kanssa asumaan. On kyl äitiki siitä maininnu. Sanoin et pitää kattoo, et kylhä se kuulostais hyvältä. Vaikka se kuulostaa hyvältä niin ei siellä oo poikaa ja sillä on mulle paljon merkitystä. Uskon löytäneeni jotain pysyvää, jota en haluu rikkoo vaan mun levettomuuden nojalla. Poika sano et ymmärtää sen olevan isompi kaupunki ku tää, mut samat jututhan siel ois. Se ei kyl oo iha totta. Siel ois siskot, mummi ja oma tunnelmasa.

Täs kyl taitaa nyt enemmän olla kyse vaan mun muutto halusta eikä hesasta. Ei sen vielä ois pakko hesa olla vaikka sinne joskus haluisinki takasi vähä kauemmaksi aikaa. Toisaalta enhä mä täälkää oo viel ees asunu ku vaan puolvuotta, niin ei ne mehut oo tästä paikasta vielä ihan loppuu imetty. Mut kuiteski. Oon levoton ja haluisin muutosta joka sais olla mieluiten muutto.