Eilen oli aivan yli ihana päivä. Kunnon rakkaus päivä.

Menin jo kymmeneks entiselle paikkakunnalle ja yhen kaverin luo. Sen kans käytii kävelyl ja hassuja puhuiltii.

Yhen aikaa menin hallille ku piti olla pistetaulus kakkosten pelis. Ja sielläki näki kaikkia kavereita joita ei oo nähny vähää aikaa.<3 Oli ihanaa hassuilla vaan sen yhen kaa. Ku seki oli unohtunu koska se lähti toiselle paikkakunnalle opiskelee. Ennen oltiin paljo yhes. Siis semmosen yhen hassun pojan kaa.

Kakkosten pelist menin toiselle kaverille. Ja sielläkin oli tosi hassua. Ihana ku on semmosia kavereita<3 Ja neljän jälkee lähettii takas hallille ku siel alko liiga peli. Tää kaveri oli työvuoros, mut kylhän sielt muitki hassui löyty<3 Olin sit pääasias vaan poikien kaa ja meil oli tosi hassua. Muistu taas mieleen et miks rakastan niit ihmisiä niin paljo.<3

Ilta loppu siihen et kävelin rantapolkuu tähtitaivaan alla. Ois ollu ihana päätös illalle jos mua ei vaan ois rasittanu se ku jäädyin kyydiin puutteellisuue vuoks.

Vähän oli hassua ku pistän vaa nykyää taas menemää ja haluun pitää hauskaa. Eilisessä päivässä oli paljo kevyttä flirttailua (sylis istumist jne.), muttei sillä ollu mitään syvempää tarkotust ku hauskan pito.

Keskiviikkon nään taas kaikkia ja aika kiva. Ollaan joillekki messuille menos ja neki on siäl<3

Ja nään sen sulosia pusuja antavan pojan. Ei olla nähty mun muuton jälkee eli yli kuukautee et ihan jännä nähä mimmoset meijän välit on. Ollaan pietty kyl ahkerasti yhteyt ja näin. Jos välit on viel entisen suloset niin voisin kuhtuu sen sit tänne yökyläilee ku oon viikon yksi.<3

Tänään oli myös ihan kiva päivä ja oon pirteil mieli