Huah. Ei jaksa mitään.
Viime viikko oli henkisesti ja fyysisesti raskas, joten tänään en jaksanu enää mitään.
Aamul kyl piristyin<3, mut seki meni ohi aika äkkiä. Kerron myöhemmin.

Pe oli harkat ja niistä kaverille yöks. Siellä sit olin kolme yötä.
Näin viikonlopun aikana kivasti kavereita ja muuta kivaa.
Eilen jouduttiin jo kaheksan aikaa menee hallille.
Oli neljä peliä ja piti ravata vaan kaikkia välejä, niin siinä meni johonki neljää viiteen, kun päästiin hallilta pois lähtee.
Oli kiva pelata ja näin, mut vikas pelis tuntu jo ettei enää jaksais.
Voitettiin kaikki pelit.

Eile illal sit tein kaveril sen vänrikki stål jutun ja tänää esitin sen.
Ihan väsyneen sumussa meni se ja mun pälätyksen jälkee en ees ollu varma et olinko puhunu mitää ja olinko et mollottanu siin vaan monttu auki.

Viikonlopus oli kiva kun kaverin isoveli kohtelee mua samalla tavalla kuin mun kaveria.
Se itekki sano et kylhä mä oon jo oppinu tavoille kun melkeinpä asun niillä.
Vietin senki kans aikaa jonki verra.

Tänää aamul jouduttii herätä aikasi ja olin ihan puolkuollu.
Toki piristyin kun näin sen yhen pojan, ehkä kaveri ehkä ei..
Sen kanssa kerettiin jutella kauan ja nauraa monta kertaa.<3 Ollaan puhuttu ja käyttäydytty nyt jonki aikaa vähän ei kavereina.
Enkä usko et tämmönen pikkunen juttu pilaa meijän ystävyyttä.
Eihän me muutenkaan olla niin parhaita kavereita ku pari vuotta sitten.
Ja onhan meil aina välil ollu jotain pientä, mut sen kautta tutustuin Poikaan paremmin joten meistä ei ikin tullu mitään kunnollista.
Sit ku bussi kaarto asemalle ja viimesen kerran halasin sitä tuli haikee olo.
Vähä puhuttii kesäst ja oli semmosia juttuja et se sano et jos mäki teen sitä niin se tekee ja tulee.<3
Myöhästyin sit tietysti koulusta tänään aika reippaasti.
Se poika ehotti etten lähtis ollenkaan vaan jäisin sen kanssa viettää päivää<3 ja mieli teki.
Ei jaksais aina rampata näitte paikkakuntie väliä

Olin nyt illal lentikses joka oli aika tuskaa kun joka paikka on eilisen jälkeen joko jumissa tai sit vaan paskan.
Varsinki polvi on.. Eile en enää jaksanu kävelläkkää.