seems like nothing is black and white anymore

En jaksa kunnol selittää kaikkee tänne, mut voin sanoo et ihanaa oli.<3
Se siis ajo tänne hakemaan mua toissapäivän.
En ollu muistanukkaan et sen seurassa on niin hauskaa, ja et pystyy puhumaan asiasta kuin asiasta.
Plöhplähplih.
Juteltiin vaan niin luontevasti joka asiasta. Ei tarvinu munkaa esittää mitää kovin hienostunutta tyttöö kun sitä en oo.
Se hetki, kun istuttiin korkeen kallion päällä, sen kädet mun ympärillä ja naurua riitti, oli aika täydellinen.
Juteltiin tosi myöhää, katottii auringon laskua ja sit sen jälkeen vasta mentiin sen kämpille.
Siellä viellä lisää juttelua ja pusuja.
Kahen aikaan oli ihana nukahtaa sen pusuihin ja sanoihin.
Tai no ei nekään mitään kovin pikkupusuja ollut mut ei annettu kuiteskaan juttua menee vielä ekalla kerralla loppuun saakka.
Neljän aikaan heräsin siihen kun se silitteli mua.
Sitten viel juteltiin ja söpöiltiin lisää.
Seittemäks se heitti mut asemalle ja sielt sit lähin tänne enkä jaksanu mennä ekalle tunnille.

No eile sit juhlistin vappua kavereitten kanssa ja oli hauskaa.
Sai nauraa paljo ja jutella hassuja.
Ulkona vaan juotiin ja polteltiin monta tuntia.

Se poika jonka luon olin kututaan vaikka paavoks sitä niin soitteli mulle pitkin iltaa. Joku viis kertaa ja mä pari kertaa sille.
Meijä juttujen taso ei ollut kovin korkeel vapunjuhlinnasta johtuen, mut hauskoi puheluit ne ainaki oli.
Se sit vaan yhes vaihees kysy et seurustellaanks me ja vastasin et se on jo vähä hankalampi homma et jutellaa siitä sit iha selvinpäi seuraaval viikol ku tuun taas yökyläilee.
Paavo sano et ymmärtää jos se ei oo mun mielest iha niin yksinkertane juttu.