1779222.jpg
KESÄ, KESÄ, KESÄ.<3

Nam, ku rakastan kesää. Johon kuuluu kavereita, jätskiä, poikaystävä, aurinkoa, juhlimista, uimista jne..

Tänään olin koko päivän yhen ihananihanan kaverin kanssa. Oltiin ja hengailtiin vaan. Eli syötiin kaikkia herkkuja, etenkin jätskiä, nähtii ohimennen muitaki kavereita, naurettiin paljon, juteltiin, otettiin aurinkoa ja muuta mukavaa.

Rakastan sitä tyttöä hurjasti. Onneks se myös muuttaa sit seuraavalla viikolla samaan kaupunkiin kuin mä


Ei oo viellä varmaa mihin mä muutan virallisesti, mut turha stressaa. Poika on luonteeltaan eri maata kuin mä ja haluaa suunnitella varalta et miten toimitaan. Siis mun porukoiden varalle jos muutan sen luo.
Oon sanonu et turha huolehtii onha siihen aikaa. Poika nauraa aina päälle ja totee niin vajaa viikko vaan höpsö.
En haluu tuhlata ajatuksia semmoselle jonka saan tietää vasta maanantaina. Ei se tilanne siitä muutu vaikka mä kuinka sitä nyt pohtisin ja pyörittelisin päässä etukäteen.
 Aika tosi huippua kyllä et ens viikol sit tuun jo asumaan enemmän tai vähemmän virallisesti pojan luona.