Halu muuttaa täältä johonkin kauas.
Terkkari kysy oot sä levoton sielu ja vastasin sille et kai mä sit oon. Se vaan alko selittää et onhan se varmaan kiva nuorena tehä kaikkee, mut siitä on haittaa jos ei oo kunnon pysyvää sosiaalista verkostoa. Se sano myös et mun pitää muistaa pitää aina yhteyttä sit niihin lapsuuden kavereihinki ettei ne katoo.
Nyt en tajuu? Milloin mulla on semmosia ollu? Olettaako se et mä oon semmosia suhteita pystyny luomaa muuttojen keskellä?
Plöhplöh.

Jutellaan pojan kanssa paljon tulevasta, koska kesäl se sit lähteeki armeijaa ja sitä ennen hakee opiskelemaan jonnekki päin Suomee. Haluisin et se lähtis muualle ku tänne niin saisin mäki maisemavaihtoo. Pitää nyt viel kattoo et mihin se päättää hakee ja mihin se pääsee sisää sit.

Oon maailman onnellisin kun aamusin herättyäni tajuan ettei elämä pojan kanssa ollutkaan vain pelkkää unta.