Tätä en oo tehny pitkään aikaan. Varmaan pariin vuoteen. Mut liikaa asioita mietittyäni päätin lintsata tän päivän. Mä haluisin vaan sulkea ajatukset kaikelta semmoselt mikä on pyöriny näinä viikkoina päässä. Tuntuu etten pysty/jaksa keskittyä mihinkään. Tiedän et on tyhmä veto lintsata ku oon vasta viikon ollu uudessa koulussa ja muutenki ihan pihal monest aineest. Ja kylhän ne tyypitki siel on ihan kivoi, mut tää tilanne ku on tämmönen niin en vaan lähteny.

Mulla on kyllä vähä liian monta rautaa tulessa.. En jaksa selittää kunnolla.

Mut siis. Mun oli tarkotus, tai niin se poika ainaki toivo et tulisin sen ja sen kavereitten kaa eppujen konserttii ja jäisin vkl:ks sen luo. No mut pari päivää sit muistinki et oon sillon hesas ku se on. Ja siitä sanoin sille. Se oli vähän pettynyt tai aika paljonkin, koska niin monta kertaa oon luvannu olla sen kanssa ja sitten unohtanu. No päädyttiin sit siihen et tulisin joku vkl sille ihan muuten vaan. Mut sanoin sille et se riippuu siitä uskallanko tulla. Tiedän et se on mukava poika ja meillä riittäis juteltavaa ja näin. Mut pelkään homman karkaavan käsistä. Koska tässä tilassa mä en oo kovin vakaa eikä ois yhtään hyvä jos viellä lisää jotain poika sähläyksii pistäsin kehiin. Ja silloin kun mä en oo vakaa saatan tahtomattaki käyttää kyseistä poikaa hyväks. Siis koska se pitää musta paljon ja mä kaipaan viellä läheisyyttä niin voisin siitä sitä hakea väärin perustein ja aiheuttaisin vaan sillekkin harmia.