Mulla on yks aivan ihana poikapuolinen kaveri jonka kanssa vietän paljon aikaa. Ehkä liianki paljo. Tää poika on niin tilanteen tasalla ja se ymmärtää liianki kanssa. Pystytään puhuu tosi monesta asiasta. Meillä on ollut juttua joskus vuos sitte ja aina meijän välit on ollu semmoset leikkimielisen kiusottelevat. Ja on ollu semmost seksuaalista jännitettä meijän välil. Tänäänki vaan istuttiin ja juteltiin joku tunti ja mä onnistuin saamaan itteni umpikujaan et se tajuu viellä enemmän. Eli siis mulla on poikaystävä jota rakastan, mut tän kanssa meijän välit on kuiteskin jännittyneet. Se on sanonu mulle suoraan et tulee ongelmia jos jatketaan näin. Vaikka ei mtn sillä tarkotettaankaan. Ja se on myös sanonu et kyl se muuten jos en seurustelis. Sekavaa ja mun pitäis kuunnella sitä koska tiedän et ei meijän touhu näytä mukavalle ulkopuolisten silmissä koska ne ei suostu ymmärtämään et ollaan pelkkiä kavereita keskenämme. Tänäänki ku istuttiin asemal kahestaan juttelemas niin Poika tuli sinne. Ei se miltään valtavan iloselta näyttäny, mut en mäkään näyttäis jos se juttelis jonkun tytön kaa kahestaan. Oon meinaan myös mustasukkane luonne. Vaikka en sitä haluis myöntääkkää. Mut siis tästä kaikesta tulee koitumaan viellä väärinkäsityksiä ja ongelmia.

Viikonlopun suunnitelmist en oo sittenkään viellä varma. Sinällään mieli tekis lähteä pojan kanssa mökille, mut ois niitä kavereitaki ihana nähä.

Me muutetaan kuukauden päästä siihen kämppään mitä käytii sillo tsekkaa. Se helpottaa tosi monta asiaa ja näkee useemmin kavereit ja Poikaa. Ja pääsee hallil ja puntil käymää millo haluu.

Rakastan sitä Poikaa