Hui. Mitenköhän ilta voi päättyä näin?
Olin siel pelaa ja sit jossai vaihees sinne tuli pyörähtää autollinen kavereit entiselt paikkakunnalt. Ne oli vähä tai vähä enemmänki viihteel. Niitten kaa jonki aikaa juttelin mut en kauaa ku niitten lähettyä mäki sit joskus lähin. Just ku olin melkei pihaa saakka polkenu ex soittaa et mis oon ja et ne tulee hakee. Ja nehä sit tuli.

Aika jännä tunne ku yks ex vierellä ajamas ja toinen takana istumas. Toinen puhuu mitä suunnitelmia mul on et mahtusko se mun elämää ja toinen angstaa jotai mitä se teki väärin meijän suhtees.
Mut ihan mukava ilta oli niitten kaa ja olihan siel kyyis pari muutki kaverii joitte kaa oli kiva jutella.
Takana oleva on se josta jouduin erota kun tänne muutettiin ja eessä oleva oli yks vanhempi juttu ja se yritti herätellä meijä juttuu uuestaa.

Noitten kaa deittailin siis hauskaa pitääkseni. En enää tee niin. Mut hävettää myöntää et kuiteski sain jotain kiksei sen toisen sanoista ja hymyistä. Semmosia mitä saa aina kun ihmistä kehutaan.
Joskus ennen kymment olin kotona ja nyt viel illemmal toi toinen on viestitelly. Tein selväks et oon varattu, mut kuiteski se nyt jatkaa vaan et kui se tänää tajus mitä kaunista ja hyvää se mus sillon meijän eron mukana menetti. asd. En yhtään tiiä mitä pitäis sanoo.
Oon jo sanonu et ei se ois kuiteskaa toiminu vaikka en seurustelis ja yritettäis niin toinen on ihan eri mieltä.

Ikävä poikaa. Pe nähään. Lähetää viikonlopuks hesaa päi ja launtaina serenaan sen ja kavereitten kaa. Ihanaa. Molemmat ihan ähkiäisiä ku puhutaa puhelimes.