842386.jpg

Haluaisin olla sun luonas, halata ja kuiskata korvaasi rakastan sua

Kai mun pitäis jotain koulu selostusta tännekki yrittää pupertaa. Eli siis. Peruskoulun vika vuos on lähteny käyntiin viikko sitten. Tsempata oon aatellu selvästi. Parantaa mun 8.5 keskiarvoa. Se on meinaan just ärsyttävästi sitä keskitasoo enkä mä halua olla keskitasoo. Joko tosi hyvä tai tosi huono ja mieluummin valitsen tosi hyvän. Koulussa tyypit on ihan samanlaisii ku ennen.Eli oikeestaan ihan kivoja. (: vähän liikaa on tosi kivoja koska opet hermostuu meijän juttelemiseen. Ja ku koulut on alkanu niin aika monella hormoonit hyrrää aika pahasti. Mulla ne hyrrää sillein normaali rakastuneesti sille yhelle. Sit taas joillain on alkanu hyrrätä hormonit muhun päin tai mun poikaan päin joka ei tunnu kovin mukavalle. Yllätys yllätys. Opet on ihan samanlaisii ku ennen, mut onneks ne ei viel hermostu yhtä herkästi, koska on saannu levätä kesälomal. Mut kyl ne taas parin viikon päästä on omia ittejänsä.

Oon aika varma mitä haluun lähtee opiskelee. Suoritan peruskoulun jälkeen lähihoitajan opinnot. Erikoistun joko kehitysvammais- tai kuntoutus alalle. Ja siitä sit ammattikorkeeseen fysioterapeutiks tai joksuks tommoseks :> Porukat kyl haluu mut lukioon, koska pärjäisin siellä ihan hyvin, mut mua ei vaan kiinnosta. Tiiän et haluun olla isona kehitysvammasten kanssa tekemisis. Rakastuin tetis niihin. Tai sit siis fysioterapeutti haluun olla.