Ei mentykkään pelaa lentistä. Ja sain tietää sen vasta ku olin lähteny sen tyypin mukaa. No mutta ei se päivä pilalle menny sen takia. Eli me sit mentii yhelle mökille jossa me paistettiin makkaraa, heiteltii frisbiit ja puuhailtii muuta. Oli kyl kivaa suuremmilta osin. Vaikka ei kertaakaan oltu ees puolta metriä lähempänä toisia ja muutenki se oli selvää kaverihengailua, mua vähä ahisti ne katseet jotka se kohisti muhun ku luulin etten huomaa ja sit se kun se sano haluavansa viiä mut viel joku päivä yhtee paikkaa jne..

Se on mukava kaveri, mut jos se pitää musta sillä tavalla minkä vaikutuksen se on mulle antanut, en pysty olla sen kanssa tollein samalla tavalla tiiviisti. En kahestaan. Haluan et seurassa on muutakin porukkaa. Poika ei meinaan tykkää, eikä munkaan olo oo kaikkein luontevin.

Huomenna pääsen sen kyyissä kyl mun ja pojan luo. Oon tosi ilonen et pääsen jo aamupäivästä, koska meillä ei oo kovinkaa montaa tuntia aikaa viettää yhes ennen sen armeijaa lähtöö. Aion yllättää pojan, se luulee et tuun illalla.