Taas takana ihan huippu viikonloppu.
Mulla on täysin uus kaveriporukka siellä pojan luona ja tykkään niistä ihan hirmusesti. Niin samankaltasia ihmisiä kuin mä. Ja eniten mä tietty tykkään olla pojan kanssa.

Oltiin aika paljon kavereitten kanssa, kun oli se rockki ja oli paljo porukkaa liikkeel. Pari päivää juhlittiinki siinä samalla. Oli kyllä aika superhauskaa.
Perjantai, lauantai meni sillein et ei meil ollu ku vaan aamusin ja sit myöhään yöllä kahenkeskistä aikaa, mut ei se haitannu ku osas sit nauttii ihan kunnol niistä hetkist ku oltiin kahestaan.
Lauantai iltana oli ilotulitus siellä ja oli aika täydellisin hetki olla siinä pojan kainalossa, ja se samalla kuiskaamassa mun korvaan et eikös meijän häissä tuu sit olee samanlaiset ilotulitukset.
Argh. Tiiän et tää on mennyt ihan huisin vakavaks, mut ei se mua haittaa nautin tästä. Tää on myös mun "pelkkää hauskanpitoo" periaatetta vastaan, mut sekään ei haittaa. Tykkään siitä niin älyttömästi.

Sunnuntaina käytiin sit kavereitten kaa syömäs ja vähä kattelee paikkoi, mut sit alko suurinosa porukkaa lähtee jo kämpilt siin neljän aikaa et koko loppuilta sit meni kaksin. Tai no mun oli ollu tarkotus lähtee su kotii jo mut en saannu itteeni liikkeelle sen luota ja päätettiin et jäähää molemmat viel kämpille yheks yöks ja et poika lähtee aamul ajaa sit aikasee töihin ja mä lähen sielt sit ku haluun.

Sunnuntai ilta oli oikeesti aika tosi ihana, ja ei saatu aikaseks mentyy nukkumaan ihan heti. Poika ehotti et valvottais koko yö ja juteltais vaan ja muuta, mut sain sen sit järkiin et sen pitää huomen aamul jaksaa lähtee töihin ja ei se ois oikei ajokunnossakaa jos se ois niin väsynny. En voi sille mitään et oon nykyään alkanu vähä pelkäämään et mitä jos se joku päivä 120 lasissa jysäyttää jotain rekkaa päin sillä moottoripyörälläsä.
Kahen aikaa mentiin sit nukkuu, ja viideltä soiki jo pojan herätyskello. Sen lähtö veny jonki verran ku molemmat oli koko ajan et "hei enää yks pusu niin pistät ton oven sit kii". Ja sen jälkeen tuli viellä aina vaan lisää pusuja ja sulosia sanoja. Sit ku se oli oven saannu vihdoin kii niin teki hirmusesti mieli lähtee perään, mut siinä vaihees ku olin ovea avaamassa tajusin et oon alasti vaan peitto suojana. Joten päätin jäädä sit sisälle.
Nukuin jokusen tunnin ja aamul sit kävin ostaa paitoja kun oli tylsää ja lähin sit kahentoista jälkeen busal kotiin.
Kotona kävin vaan suihkun verran pyörähtää ja lähin yhtä ihanaa kaverii moikkaa. Illalla sit mentiin viel pelaa lentist muitten kavereitten kaa.