Fuck you fucking asshole.

Helvetti eiks se tajuu? Nyt meijä suhteen perää haikaileminen on lopullisesti ohi.
Ex otti tossa äsken yhteyt ja näin. Sepä sit kysy et haluisinks koht lähtee sen kaa kahville.
Eka kieltäydyin, mut sit sanoinki et no okei tunnin päästä aikasintaa voisin tulla.
Sanoin sille et soittelen sit.

No, mulla alko tietty olemaan heti semmonen oksetus olo, koska tiesin et sen näkeminen tulis olemaan mulle vaikeeta, mut aattelin et sen näkemises on paljo hyviäki puolia ja aloin tossa innostuakki jo siitä et nähää ja sulosimmat muistot meistä nous heti pintaan.
Tää fiksu sit just ennen mun lähtöö kahville ilmottaakin et ei mun tarvii tullakkaa.

Kiitti vaan. Olo tuntuu ihan kun oisin voittanu just lotos.
En ymmärrä miks se teki noin kun ei voinu syytäkään kertoa.
Halusko se kohdella mua samalla tavalla kuin kohtelen sitä meijän seurustellessa?
Aika arkaan paikkaan se osukin.
Ihan kuin oisin näyttäny sille et mua sattuu ja paljon. Sanoin vaan ilosesti okei.
Mut helvetisti kiitos, onneks et tiedä paljon toi muhun sattu.
Se sattuis muhun vielä enemmän silloin.