En oo huomannu pariin vuoteen tämmösiä tunteita itestäni. Ja nyt ku ne on taas noussu pintaan niin muistan miks olin ihan ilone ku sain jättää hesan taakse.

Mä en tiedä et mist se johtuu mut mun ärsytyskäyrä on taas aika korkeella joitain ihmisiä kohtaan. Tai no tiedän. En voi ymmärtää miten joistain ihmisistä on voinnu tulla niin itsetäyteisiä ja semmosia et kohtelee muita miten sattuu. Mua alkaa oksettaa, ärsyttää ja vihastuttaa. Tän ihmisen kanssa mulla oli jo heti ekalla viikolla sukset ristissä. Oon semmonen etten alistu niin idioottimaiseen käytökseen. En tee miten se haluu mun tekevän. Tänäänki pari kertaa otettiin yhteen. Ja tiedän et sitä ärsyttää paljon kun joku ei suostu toimii sen tahon ja mielen mukaan. Ja varsinki ku tää yks on tyttö j vielläpä uus paikkakunnalla jonka kuuluis vaan olla sen mielestä hiljaa ja pelätä. Haistakoon paska koko tyyppi. Mun mielestä se et poika uhkaa hakkaa tytön on yks säälittävimmistä teoista maailmassa. Ja tää tyyppi täyttää tonki kriteerin säälittävyydessään.

Eilen mul oli lääkäri päivällä ja sielläkin alko pikkusen patittaa. Ei kukaan tiedä oikein mitään. Sen jälkeen ku se oli tutkinu mua niin se sano et laittaa mulle lähetteen kuopioon.

Mut joo vaikka mua ärsyttää nyt tämmöset pikkuasiat niin mun elämä on tosi hyvin kohillaan.