Ymh. Tosi hyvä fiilis vaikka on jo ikävä.

Lauantaina siis mentiin yhen pojan kaverin luo epävirallisii juominkeihi. Mä ja kaheksan poikaa. Oltiin juomapelii ja noi määräili mua juomaan et sais kerranki nähä ku en hallitsis enää ite tilannetta. Ei mun pää kyl pettäny ja oli just ihanan ilonen fiilis ja hauskoja juttuja. Jotkut kohat tosin on illasta vähä hämärän peitossa mut ei se haittaa. Pojan kanssa käytiin uimassa ku yks tyyppi lupas meille kympin siitä. Ei tuntunu yhtään kylmältä ja sit viel juostiin molemmat alusvaattesillaa sielt rannasta josta oli ihan kivasti matkaa niille.

Yhen aikaa mentii jo pojan kanssa huoneesee tarkotuksena nukkuminen, mut kunnon laskuhumala avautumista tuli joten oikeesti mentii nukkuu viiden kuuden aikaan. Mä puhuin ainaski siitä keväisestä jutusta et vaikka oltiinki jo yhessä niin nukuin eri pojan kanssa samassa sängyssä ja et toinen yritti silloin vielä enemmänkin. Poika tietenkin loukkaantu, mut se sano et paras näin vaan et kerroin. Olin mä silloin jo sanonu et jotain pientä oli ollu, mut en kertonu yhtään tarkemmin. Ja oli poika saanu kuulla jotain juttua aikasemminkin. Tuntu tosi pahalta satuttaa sitä. Puhuin myös enemmän mun entisen poikaystävän isästä joka joittenki vuosien ajan lähenteli mua jne. Pojan puhumisia en ala tähä selittää. Mut viel sit molemmat käytiin läpi entisiä seurustelusuhteita et onpahan sit kerralla ohi. Itkin sen yön aikana monta tuntia, mut sain kerrottuakki monia asioita.

Aamulla oli vähä pahoinvointii mut ei pahasti. Ja ilmapiiri meijän välil tosi puhas. Lähettii jo kahentoist aikaa ajelee sielt pois ja sit ku oltiin heitetty pari pojan kaveria himaansa niin mentiin meille ja puhuttiin viel eilisiä asioita läpi ja nautittii puhistuneest ilmapiiristä. Ihana päivä oli eilinen. Tänä aamuna herättiin kuuden aikaan ja poika lähti seittemän jälkee töihisä ja mä kahentoista aikaa päivällä lähin tänne porukoitten luona käymää ja oon täällä nyt varmaa koko loppuloman. Tunnin päästä tulee yks ihana kaveri tänne ja on pari yötä.<3