Ähpöh. Jotenki oli tosi sulonen olo kun äsken kävelin taksilt himaa. Vettäki sato, mut mä rakastan sadettaki.

Koulu ja puurtaminen on taas alkanu. Parin viikon tauko oli mul koulust. Tuli ikävä tänään entistä kouluu ja tyyppei vaikka täälläkin on tosi mukavaa.

Vaikka mun poika jutut sijottuu suurimmaks osaks muualle ku tälle paikkakunnalle niin nyt on vähän sillä taval et täälki sulostuttaa, nauratuttaa ja hymyilyttää yks tyyppi. Ihan hupsu poika. Taksissa se vaan puheli kaikkee hassuu ja sano et tulee tänää tyttöjen lentiksee evottaa. Hassu.

Mun elämäs on nyt neljä poikaa joille kaikille mä oon velvollinen antaa ilmi mun mielipiteen näitten juttujen suhteen. Mut mä haluisin vaan kattella ja nauttia. Seurustelemaan musta ei oo vähään aikaa. Seki et mun ja Pojan sopimus että aletaan kunnolla kattoo ympärille ja unohetaa rakkaus on menny aika pahasti pielee. Ois helpompi jos ei piettäis yhteyt. Niin pystysin oikeesti irrottautuu tosta suhteest. Vaikka aina se varmaan on vaikeeta. Ja varsinki siin tapaukses et molemmat pitää vaan niin hemskutisti toisistaa viellä erotessakin. Mut se ei toiminu enää meijän riitojen takia ja siihen ku plussas viel tän muuton toiselle paikkakunnalle niin that`s it.