Would you run and never look back?

Äitil ja iskäl on jotain supisupi asioita. Yleensä oon tottunu perheen vanhimpana täl hetkel siihen et mäki saan kuulla kaikki asiat mistä ne puhuu ja mulle kerrotaan eka jos ollaan muuttamassa tai muuta isoa. Pari päivää ne aina antaa mun sulatella asioita ja kertoo sit muillekki, että on siinä tilanteessa ees yks joka sanois et ei kaikki oo niin huonosti kun siltä näyttää.
En ikinä oo oikein pistäny niitteen päätöksiin vastaan meinaan tiedän mikä on oikea ratkasu ja yleensä se on se niitten. Se ei tarkota ettei niitten kerrottua mulle seurais itkukohtausta ja tunnetta et kaikki on taas revitty alas. Tarkemmin ajateltua vaan aina tulee vastaan se ettei me niissä tilanteissa voitais muutakaan tehä.
Nyt ei kyse oo muutosta. Toivonmukaan. Vähä kuulin niitten keskustelun pätkiä ja ne puhu mummista ja siitä sen kunnosta.
Kyl ne senki kerto et iskä menee huome hyväskylää työhaastatteluun, mut se et se sinne pääsis ei toivottavasti meinaa meijän muuttoa sinne.

Koulus oli ok. Välil olin pihal ja välil en.
Yks kaveri oli tänään yli sulonen<3

Hakutoiveet lähti tänää sit tonne internetin ihmeelliseen maailmaan.
Kaks ekaa kpo amiksee ja kolmas lukioo.

Yhel kaveril on pe 18v synttärit ja sinne on kutsu käyny. Oikeestaa se täytti jo tänää.
Meil on ollu juttuu ja näin ja oli kai kesälki ja se tykkäis hirveesti et tulisin, mut pitää kattoo. En tiiä jaksasko kpohon lähtee sen takia ku jäisin kuiteski sillo vkl:uks sille.