Tekis mieli sanoo joillekki et luuleeko ne oikeesti et mua kiinostaa yhtään niitten menemiset ja se et jutut peruuntuu.
Luuleeko ne et mä oon riippuvainen niistä?
En oo ollu kestään kunnolla riippuvainen. Mulla ei oo ollu varaa, meinaan en tiedä ikinä milloin menetän sen.
Tai no Pojasta oon ollut jonkin verran, mut se nyt ei liity tähän juttuun.
Joten kiitos vaan kaverit, mut ei kiitti.
Turha luulo, en menetä yöuniani teijän takia.

Iskä tuli eilen yöl kotiin ja nyt aamul kerroin sille et lopetin lentiksen.
Se aika paljo yllätty kun se on aina ollu niin ylpee mun saavutuksista jne.
Sanoin sille kyl et sit ku syksyl muutan niin voisin alkaa käydä jossain löllö lentikses tai koriksessa.
En halua enää ikinä ottaa niin tosissaan sitä vaikka rakastankin.
Se sit sano et voisinhan mä alkaa valmentaa jotain junnui ku siel minne muutan on aika iso seura.
Ja iteasias se kuulostaakin aika hyvältä.