En oo pariin päivää kerinny kirjottaa ku oon ollu menossa koko ajan.

To kävin entisel paikkakunnal moikkaa kavereita ja kivaa oli. Pe myös olin kavereit moikkaa siel ja harkois. Jäin sit myös koko vkl sinne kaverin luo.<3 oli ihanaa.

Ja tänään sit ku tulin sielt bussil niin olin yhen kaverin kaa täältä. Käytiin eka sen luona ja sit mentii kattoo miestenpelii. Oli tosi hauskaa sen kaa. Vaikkakin se joutu lähtee ennen pelin loppua ja mä jäin jonku pojan kaa siihen. No mua sit alko rasittaa se ku tää kyseinen poika oli niin helskutin hyvän näkönen ja itekkin ties sen ja se anto jotenki ällöttävän kuvan sen ylimielisel käyttäytymisel niin mäki päätin lähtee jossain vaihees.

Lauantai iltana Poika lähetti viestii etten sit ollu sinä päivänä yhessä tapahtumassa missä se oli. Ja taas nous ärsytys käyrä kattoon. Ei mua ärsyttäny paljoa (vaan vähän) se etten ollu siel sen kanssa vaan se ettei kumpikaan osaa päästää irti.