Mulla on tosi tyytyväinen olo. Oli näytön arviontikeskustelu tos äskö ja se meni kivasti. Näytöstä sain nelosen ja suklaalevyn. Eli nyt ei enää tarvii ajatella sitäkää juttuu. On tuntunu kivalta olla taas koulussa. Olihan siinä melkei 2kk taukoo.

Poika on nyt jossain sen kaveril saunoo ja juhlii ja illal ne kai sit menee baarii. Käytii kavereitten kaa kattoo penkkareita päivällä, mutten kuiteskaa bongannu sitä sieltä autojen kyydistä. Se on iha sitä mieltä ettei nähä ikinä vaikka yhes asutaanki. Täl viikol vaan on menny sillei et illalla ollaan vasta keritty olla kunnol yhes. Toisaalta nyt tuntuu ihan kivalta viettää ilta yksin ja olla vaan.

Huomenna mä sit jo meenki käymää porukoitten luo viikonlopuks. Ihan kiva vaan ku on hirvee ikävä pikkusiskoo ja ootan et pääsen sen kaa taas olemaan. Haluisin adoptoida sen meille. Niin sulonen pikkutyttö se on. =)

Ens viikolla kai nään yhtä mun kaveria ja arvaan et poika ei tuu tykkää siitä. Vaikka nähäänki vaan siks et ei olla nähty pitkään aikaan ja juteltu kunnolla. Mut kai se sitä arastelee ku mul on ollut juttua sen kanssa. Se on höpsö, meinaan ei oo mitää pelättävää. Mä oon ukkoni jo löytäny ja en aio tehä mitää tyhmiä erheitä.