Tänään mulle sanottiin mun olevan niin sulosen näkönen, et mua tekis mieli rutistella ihan kunnolla.
En kirjota tota tänne sen takia et haluisin korostaa itteeni vaan sen, et mulle tuli hirmu hauska olo. Sen meinaan sano kaveri joka ois valmis syytää koko maailman ja sen ihmiset helvettiin jos se jotenkin pystyis. Eli ei hirveesti oo tommoselta pessimististiltä kuulunu sulosia kommenttaja. Ü
Meil on se, et joskus tullaan toimeen enemmän ja joskus vähemmän. Sen luonne on semmonen etten aina jaksa, mut en sitä muille kerro, oma mielipide vaan.

Loma on loppunu ja taas kaikki vanhat samat jutut rullaa niinku ennenki.
Mä vaan oon niin erilainen luonne kuin muut täällä. Ne ei oo tottunu tämmösiin.
Mulla ei oo kenenkään kaa yhtään samanlaisia taustoja ja mitään yhteisiä lapsuuden muistoja. Ei oo hirveesti yhteistä kenenkään kanssa missään asiassa. Nään maailman ihan eri silmin kuin ne.
Mut ei mul oo kuiteskaan valittamista. Tuun kaikkien kanssa tosi hyvin toimeen, kaveripiiri on laaja ja pari ihan hyvänhyvää ystävääki on. Aina löytyis vapaa-ajallekki seuraa jos haluisn, mut ei.
Parin kanssa tykkään viettää vähä vapaa-aikaani tääl ja muun ajan oon koton tai entisel paikkakunnal kavereitte kaa.

Huomen aijon hakee opiskelee ja nyt oon aika varma niitte olevan mulle just sopivat.

Koulus oli ihan kivaa, kyl kestän nää pari kuukaut noitten kanssa ja joittenki kanssa melkein mielelläänki.
Kirjotin vaan tunneil mun äikä ainet ku oli hirmu inspis ja innostus kirjottaa.
Toivoisin, et täl kertaa se ope ei tulis pettyy.

Illal kävin pelaa lentist ja näin. Poikie kaa oli ihan hassua, muttei pelaamisest tullu tänää mitään kunnollist niin päätettii lopettaa jo tunnin jälkee.