Huomenna ois saksan koe.
Ainut sana mikä mulla nyt saksankielestä pyörii päässä on Durchfall.
Eli opiskelu on hyvällä mallilla. Ü
Eiku kyl mä kai yritän tänää alottaa lukee tai sit huomen aamul.

Oon tehny tänään saman päätöksen minkä monesti aikasemminki.
Oon päättäny etten haikailis enää mun ja Pojan suhteen perään ollenkaan. Tai no jos huomen nään sen niin se on sit eri asia mut jos se ei tuu käymää niin that´s it.
Uskon kyl ettei tuu ku sanoin niille ettei tuu tänne.

Se on muuten loppu nyt.
Tiiän et tuun katumaan vielä paljon tätä mun päätöstä mutten aio tulla häntä koipien välis joukkueeseenkaan takasin.
Sanoin joukkuekavereille et lopetin nyt.
Suhtautuminen oli mitä oli, mut ne on mun kavereita ja ne ees yrittää vähä ymmärtää niin se tekee siitä helpompaa.
Rakastan mun joukkuetta ja sitä lajia. Sain viettää ihania vuosia sen pyörteissä ja melkeinpä vuos sit se oli ainaski puolet musta ja mun elämästä.
Nyt on eri tilanne ja uskon et tää päätös pitää, ainaski hammasta purren.

Nyt mun ois siis hyvä alottaa elämässäni jotain ihanaa ja uutta, tai tehä ees jotain erilaista. Oonhan mä tehnyt kaks isoo päätöstä tänään. Ne molemmat on ollut mulle joskus melkein koko elämä, muttei enää.

Hymyilyttää, pakko myöntää