Tää on yheksäs paikkakunta missä asustelen. Ja iteasias oon vaan kiitollinen siitä et ollaan muutettu niin monta kertaa. Se on kasvattanu mun luonnetta roimasti enkä valita enää ihan pienistä asioista. Ja oon saannu tutustuu satoihin ihaniin ihmisiin. Vaikeinta vaan on aina ero.

Koulussa on ihan kivaa. Tyypit on rentoi ja aika samanlaisii ku mä niin on helppo olla niitten kaa.

Mä alan kyllästyä siihen kun neitsyys tai no sen menetys on yliarvostettua. Tai siis sillain että ihmisillä on pakkomielle menettää neitsyys nuorena. On mukamas tosi noloo jos ei oo menettäny neitsyyttä vaikka 16 vuoteen mennessä. Ei kaikki oo tämmösiä tiedän, mutta näitä on monia. Mitä pahaa siinä on jos on viellä neitsyt?

Vaikka oon ite menettäny neitsyyteni niin oisin kyllä myös itestäni hiton ylpeä jos olisin neitsyt. Mutten sitä kadu yhtään etten oo. Menetin sen ihmiselle joka rakasti (ja sanoo vielläkin rakastavan) mua ja jota mä rakastin/rakastan. Ja tää oli tietty Poika.

Mut mikä kiire kaikilla on? Jos vaan sen takia menee sänkyyn ettei halua olla neitsyt ei oo yhtään valmis. Ja jos siitä kaikille jälkeenpäin kehuu niin onko siistiä? Seksi on mun mielestä kahen ihmisen välinen juttu. Ei koko kaveriporukan/koulun jne. Mutta joo kaikilla omat mielipiteet.