"Mä oon katkera meijän muutosta. Ilman sitä me oltais vielä yhessä. Uskon ainaki niin. Se puhu kuinka haluis et mentäis naimisiin ja oltais aina yhessä. Sillon mua pelotti ja ehkä pelotti sen jälkeenkin, mut oisin kuiteski halunnu viel elää pari vuot yhteist elämää. Mä tiesin kun sain tietää muutosta et se ois meijän kermavaahol kuorrutetun jutun loppu."
^ton kirjotin eilen aamul kuuden aikaa muistiin..

Säbää oon pelannu nyt paljo ja ihan kivalt alkaa tuntuu.

Eilen olin sit taas lentisharkois ja oli aika rentoo ja nauratti koko ajan. Se rentous johtu siit ku molemmil valmentajilla oli muuta menoo niin ei tarvinnu liikapölinästä alkaa punnertaa jne.

Päätin sit jäädä yhelle kaverille sinne yöks ja meil oli ihan hassua.
Oon alkanu polttaa satunnaisesti. Huono homma.
Tänä aamun sit mun harmiks kerkesin dösään ja tulin sit takas tänne.
Hirmu outo olo oli ku se on kuiteski se paikka jossa mul on tunne ku oisin kotona vaikka en enää asukkaan siel.
Tänne ku tulin niin lintsasin ekan tunnin osaks sen takii ku oisin myöhästyny kuiteski ja isommaks osaks siks ku ei jaksais kiinnostaa vittuukaa.

Mut ihan hassui päiviä on muuten ollu. Ü