En oo yleensä kotonakaan niin en kerkee tajuta mimmosta täällä on.
Mut joo tykkään tosi paljo kaikista täällä, mut välil ei ihan synkkaa.

Huomen tulee tänne ne ulkomaalaiset. Neljä 15-18 v poikaa tääl meil yöt et ihan kiva. Ja viel neljä yötä.
Ja kaks on niistä mulle tuttui, mut en viel tiiä et ketkä ku tieto kulkee hitaasti. Sen vaan tiedän et tän kesäsii tyyppei on niist kaks.
Tietysti toivon et taavetti tulis mut se ei tuu. Sen mä jo tiiän. Ja siitä oltais kyl mulle ilmotettu etukäteen.
En ymmärrä sitä kuinka hyvin meillä synkkas kesäl. Kaverimieles siis. Ihan niin älyttömän mun kaltanen ihminen ja oli kokoajan hauskaa sen kaa.
Paitsi no se hetki ku jouduin repii itteni irti sen otteesta ja suomeks haistatin paskat ja juoksin pois.
Tiiän et se oli tosi lapsellinen teko ja se tuli tietty perään.
Se sano että eikö voitais alottaa kaikkee alusta ja jutella kunnol ja tutustuu. Sanoin että ei ja myös sen et haluun pitää vaan hauskaa enkä jutella turhia.
Sit tuli meijän riian keskeyttää ihminen joka ei tienny siitä mitään ja sano mulle vaan et voisit rauhottuu. Alko vaan ärsyttämään enemmä. Eikai se mun vika oo jos haluun vaan pitää hauskaa enkä haluu tutustuu niin hyvin toiseen jonka tietäsin näkeväni vuoden päästä tai sit en koskaan.
Turha ikävä vaan tulis.
Se välikohtaus me sit yritettii unohtaa taavetin kaa ja piettiin hauskaa.
Mut joo toista sen kaltasta ihmistä ei oo viel tullu mua vastaan.