Murr. Nyt oon kipee ihan kunnol. Päätä särkee, kuumet on ja nenä on ihan tukossa.
Nyt ollaan oltu tääl kämpil, mut ei oo paljoo juhliminen maittanu ku oon kipee. Suurin osa lähti baariin mut mä ja pari muut tyyppii jäätiin tänne. En jaksa ees niittenkää kaa hirveesti sosialisoida täs tilas mut kai mä myöhemmi. Tai sit meen vaan nukkuu.
Väkisin piti yrittää poikaki saada uskoo et mua ei yhtää haittaa jos se ei jää tänne. Mä oon kipee enkä oo sitä tyyppii et tarviin jotain hirmu lohduttavaa seuraa. Se on ollu töissä koko muun kesän ku viikonloppusin niin haluun et se nyt nauttii ja juhlii sitä vähästäki vapaata.
Joten kyl se lähti ku sen suurinpiirtein työnsin ovesta.

Yks tyyppi on yrittäny nyt vähä iskee ja nyt tänää sain sille sanottuu aika suorat sanat et kyl sen pitäis ymmärtää et oon varattu eikä kiinnosta.