Tänää ehk pojalle yöks.

Miks se talvi ei vois tulla jo? Mä rakastan talvea. On ihana ku on pimeetä ja kylmää. Joku siinä mua viehättää. Talvella on kaunista. Koko suomessa on varmaan kauneinta kun on kirpeä pakkas päivä (-25) ja aurinko paistaa. Sitä maisemaa ei voi sanoin kuvailla.

Saattaa olla taas muutto ees. Paikasta ei oo viellä tietoa. Eli ei oo ees varmaa et pysytäänkö täl paikkakunnal. Mä oon kiintyny näihin ihmisiin tääl niin helkutisti etten vois aatella muuttavani täältä nyt pois. Mä en pysty aatella sitä mahollisuutta ees. Oon muuttanu yli kymmenen kertaa, mut tää muutto tulis olemaan mulle raskain. Uskoisin ainaki niin. Vaikka kuiteski haluisin vuoden päästä muuttaa täältä pois niin en haluis nyt. Ellei me muutettais hesaa. Ei oikeesti enää vaan jaksais ettiä uusia kavereita, koska niitten kanssa ero ois alle vuoden päästä. Joten hesassa se ois eri asia, koska siel mä haluisin asuu seuraavat kymmenen vuotta suunilleen niin ei tarviis ihan heti luopuu niist tyypeist. Ja hesassa oon asunu suurimman osan elämästäni niin se on mulle tuttu paikka ja siellä on kavereita.